Üye İlişkileri Ve Şikayet Yönetimi Politikası

Ticaret Borsamız;
• Şikâyet, öneri ve talepleri kurumsal gelişiminin bir aracı olarak benimsemiştir.
• Üyelerimizin ve ilgili tarafların; şikâyet ve beklentilerini öncelikli sayıp, objektif değerlendirip, herhangi bir bedel almadan, çözüm sürecinin her aşamasında geri bildirimler yaparak karşılayacak ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kılavuzluğunda tarafların memnuniyetini sürekli arttıracaktır.

HABERLER
DUYURULAR
İHALELER
ETKİNLİK TAKVİMİ
PROJELER
FAALİYET RAPORLARI
TESCİL İŞLEMLERİ
YAYINLAR
BASINDA BİZ
SIKÇA SORULAR SORULAR

Borsamızın gelişmelerini hangi platformdan duymak istersiniz